˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙΩ..

Ήταν τόσο καύλα η χθεσινή μέρα που σηκώθηκα σήμερα πολύ ορεξάτος ..το κακό ήταν ένας φαλακρός που ήτανε μπροστά μου ( Ανέστη ήταν αυτός με τη μπλούζα mastodon που λένε ότι είναι πούστης..) , πω πω ο μπάσταρδος δεν έβαλε τη γλώσσα του μέσα , μου είπε να πάμε μαζί Monster Magnet τον Δεκέμβριο , τι λέει ο μαλάκας σιγά μην πάω μαζί του..άσε που ,πορεί να βρεθεί κανά magnum στο κώλο μου..

Τελικά δεν ήταν ο Ρίγας ο δολοφόνος του Σεργιανόπουλου..Η φήμη εξαπλώνεται και γίνεται λοιμός!!

Σήμερα επίσης μια γκόμενα μου/με έκανε φάρσα η οποία ξεκίνησε απο εχθές...και με ξεγέλασε απίστευτα το τσουλάκι..η γκόμενα μου έλεγε τα απίστευτα στο τηλέφωνο..άλλα εκανε το λάθος σε μια της κλήση να μη έχει απόκρυψη... τη πούτσισε απλά ..όταν θα νομίζει ότι το θέμα έχει ξεχαστεί θα της το θυμίσω ...

''Μωρό μου το μόνο μας κοινό εγώ φτιάχνω καράβια ενώ εσύ τα σέρνεις στο βουνό''

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 22:00-00:00 REALISM SURREALISM

πάλι οι μαλάκες δεν έχουνε Internet..πόσο μου έλειψε ο Underground Radio στη Ξάνθη , απο το Σεπτέμβριο 2 φορές την εβδομάδα.
κάνουμε σήμερα εκπομπή και μετά θα πάω να δω το <<κινέζο>> που παίζει σήμερα αυτός μουσική στο Bar journey..Aυτά

x Jethro tull : aqualung [ 1971 ] x

x Sufjen Stevens : illinoise [ 2005 ] x
ΘΩΜΑΣ/TOMMY xx

3 σχόλια:

evaversus είπε...

Λοιπόν, είμαι αραγμένος στο σταθμό ,έχω κάνει και ελληνικό καφέ (2,5- απλό) και μπαίνω internet να ακούσω surealism .Αλλά τζίφος. Τίπτας .Μετά γλιέπω το τηλ ,παίρνω και δεν το σηκών κανίνας .Τι καντε ωρέ ;
Πάντως τομυ εγώ θα σου πρότεινα να πας Μ.Μ .Αξίζει το τίμημα !

Raoul Duke είπε...

Siga mh vrethei kanas magnet ston kwlo sou.. Ton diko sou tha protimhsei? LOL

Mh tous krazeis tous pousthdes!
Kseroun pou xwnoun to pouli tous..
adah! :P

Kala na pernas, δear!

Bloody Kisses
xXx

Raoul Duke είπε...

*magnum [estw!]