˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Μωρό μου είμαι έγκυος!

Τετάρτη 30 Ιουλίου 1:30 μμ

Αρχίζω να διαβάζω ένα βιβλίο το οποίο αν και είχα ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν δεν κατάφερα να το τελειώσω ποτέ.
Ίσως το ποιο ακραίο Πρώτο Κεφάλαιο που έχω διαβάσει.Ο Graham Masterton στον Άρχοντα του Ψεύδους είναι απόλυτα ωμός και περγραφικός σε σημείο που να σου προκαλεί κόμπο στο στομάχι.Είναι το πρώτο κεφάλαιο που σε αναγκάζει να ξεκαβλώσεις όσες τσόντες και αν έχεις δει πριν στο Tube8.
Ο ύπνος αργεί να με πάρει καθώς προσπαθώ να σκεφτώ τι θα γινόταν σε περίπτωση που υπήρχε ενας τόσο σατανικά κακός,αλλά και συνάμα ευρηματικός ως προς τον τρόπο που σκοτώνει,ήρωας όπως αυτός του Graham.Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο βιβλίο είχε απαγορευθεί στις ΗΠΑ για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.Μωρό μου είμαι έγκυος!Θα το κρατήσουμε?
Image Hosted by ImageShack.us

Δεν υπάρχουν σχόλια: