˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

ΚΑΛΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!

Απίστευτο , είχα κάνει για πλάκα τα χαρτιά μου για μια θέση μόνιμου Τοπογράφου στην Τοπογραφική Υπηρεσία Κομοτηνής(ΑΣΕΠ και τέτοια) και σήμερα βγήκανε τα αποτελέσματα και...και...
ήρθα δεύτερος!!!ανάμεσα σε πόσα άτομα..αυτό σημαίνει πως αν τον σκοτώσω τον πρώτο θα μπω εγώ στη θέση του..

αυτή τη στιγμή προσεύχομαι να πεθάνει..

μακάρι να πεθάνει...

αυτό βέβαια πάλι καλό είναι αφού ξέρεις ότι σε μια επόμενη προκήρηξη θα έρθω πρώτος...

όπως στη τανία του Γαβρά Το Τσεκούρι...θα σκοτώνω έναν έναν που έχει μεγαλύτερη προυπηρεσία απο εμένα ..

Επειδή θα είμαι καλό ρομποτάκι και σήμερα...έχω όρεξη για Sonic Youth και Μudhoney

x Sonic Youth : Daydream Nation x

x Mudhoney : the Lucky ones x

στην επόμενη ανάρτηση θα βάλω τα 10 καλύτερα άμπουμ που άκουσα για φέτος αν και είμαστε στη μέση της χρονιάς..στη μέση του πουθενά

Αυτα!!..

αα εχθές βγήκα έξω γύρισα σπίτι και έχεσα ..είναι ωραία να χέζεις γιατί είναι η μοναδική στιγμή της ημέρες που δεν σκέφτεσαι τίποτα..

ΣΗΜ. δεν γράφω τα κείμενα αυτά για αστειάκια και τέτοια..τα γράφω όλα σοβαρά..να εξηγηθούμε απο τώρα..θα γράφω την ακριβή ώρα που θα χέζω..το ίδιο θέλω να κάνει κι ο Ανέστης που γράφει σε αυτό το Blog..
λεκτική επαλήθευση!!!!!

# ΘΩΜΑΣ/tommy #

1 σχόλιο:

Raoul Duke είπε...

"Επειδή θα είμαι καλό ρομποτάκι και σήμερα..."

esy exeis grapsei me spray se ena dromo ths Thessalonikis "Ήσουνα καλό ρομποτάκι σήμερα?"..

"είναι ωραία να χέζεις γιατί είναι η μοναδική στιγμή της ημέρες που δεν σκέφτεσαι τίποτα.."

LOL [apla!]


Kala na pernas,
Bloody Kisses
xXx