˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2008

monkey : Journey to the west


Αυτά!!
περιμένω να πάει 11:00 για να φύγω...ταξιδάκι
και να γυρίσω Δευτέρα..είμαι κουρασμένος και άυπνος.
είμαι μαλάκας γιατί με το ίδιο ξυραφάκι που ξυρίζω τα αρχίδια μου
ξυρίζω κα το πρόσωπο μου , εχθές το κατάλαβα..Γαμημένα Bic , τα λατρεύω!
x Monkey : journey to the west x {2008 }..από τον Mike Patton της Ευρώπης

x Ιn Harlem : sharp Objects EP x { 2008 } ..απο τον Mike Patton της Ροδόπης/ροδοπάκι

θα έρθω κα θα πάμε να φάμε γαρίδες...

  • έφαγα σήμερα το πρωί κοτόσουπα απο τον Τούρκο
  • έπλυνα τα δόντια μου με μια οδοντόβουρτσα που ήταν επι 2 ημέρες στο πάτωμα της τουαλέτας πεσμένη μες στη βρώμα..
  • that's all..i am ready to go

Τommy xx

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

a re tommy,8eos 8eos!
kai gia pou ta3idaki?
me in harlem oti prepei dude!