˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Άξιος , άξιος !

  • 2 Σεπτεβρίου θα φοράω μπλε στολή και θα φωνάζω δυνατά το όνομά μου χωρίς λόγο.
  • Ένας ακόμη άσχημος τύπος μπροστά στην βιτρίνα του μαγαζιού.
  • The Bug από.....Ninjatune , "this makes Burial sound like Music for Airports."
  • Σκέφτομαι να κάνω και 3o myspace.Αυτή την φορά θα βάλω φωτογραφίες από τότε που ήμουν γυμνάσιο και είχα σωματάρα.Τώρα είμαι χοντρός και άσχημος.
  • Ο Tommy φτιάχνει Top 10 με album.Εγώ θα φτιάξω Top 10 με τα βιβλία που έχω διαβάσει.
  • Θα πάω διακοπές μόνος για μία εβδομάδα.
  • Dr.Dog .Τι στον πούτσο είναι το Dr.Dog?
  • Όταν μεγαλώσω (και άλλο) θέλω να γίνω αστροναύτης.God is an astronaut.
  • Tommy ξέχασες το κουτί από το δεύτερο DVD σπίτι μου.
Image Hosted by ImageShack.us

Δεν υπάρχουν σχόλια: