˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Αλλάξανε τα πλάνα μου κοιμήθηκα στη μάνα μου...

Τέτοια Video βλέπω και γελάει λίγο το πρόσωπο μου όταν δεν τρώμε πίτες.

Σκέφτομαι να αποφύγω να γράψω ότι έφαγα Χυλόπιτα απο κοπέλα που είναι 9 χρόνια μικρότερη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και έχει ηλικία κάτω απο 18..

Για Βέλγιο είμαι , για πουθενά αλλού...

Σκέφτομαι να αποφύγω να γράψω ότι μου είπε τι θα πει ο πατέρας μου αν μάθει για τη σχέση μας...!!!!!!!!!!!!

σκέφτομαι να μην γράψω ότι ΑΝ ...ΜΑ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝ ΑΚΟΥΣΩ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΚΟΠΕΛΑ ΤΗ ΦΡΑΣΗ **ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ**θα κόψω τα νύχια του ποδιού μου και θα τα βάλω στο ποτό της!!!

και επίσης η φράση που ακούω απο κοπέλα να λέει ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟΥ..............!!!!!
τότε θα κόψω και τα νύχια του χεριού μου....

εκτός απο Φροντιστήριο που αλλού μπορεί να είναι μια κοπέλα 17 ετών !!!what the fuuck!!

Αυτά!! Tommy xxx

1 σχόλιο:

Anestits είπε...

geloie pederasth.asxeto alla sou eipa.kalitera me tis vizares (pws ekfrazese etsi)