˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Let it burn!

Όσες φορές περνάω απτον Γ. στην δουλεία αρχίζω να αγχώνομαι! Χειμώνα καλοκαίρι αφήνει στο πέρασμα του μια μυρωδιά πετρελαίου. Είμαι σίγουρη ότι τρίβεται πρωί μεσημέρι βράδυ μ'αυτό (εντολή γιατρού!).Με κάνει να σκέφτομαι συνέχεια αν έχω βάλει βενζίνη στο αμάξι γιατί πολύ φοβάμαι οτι αύριο πάλι θα απεργούν και θα νιώσω για μια ακόμα φόρα σαν άνθρωπος των σπηλαίων! Ξέρω, κακομαθημένη! Αν και κάνω πολλές προσπάθειες να το αρνηθώ.

Έχω σκεφτεί πολλές φορές κάποια παρατσούκλια για τον Γ. αλλά αυτά που μου έχουν ξεφύγει πάνω στην βαρεμάρα μου περιμένοντας το σχόλασμα είναι το "βυτιοφόρο" και το "τάνκερ". Κάνεις δεν κατάλαβε γιατί τα ξεστόμισα αλλά έχω την ελπίδα ότι δεν είμαι η μόνη που "χαϊδεύει" με τόση ζεστασιά η μυρωδάτη αύρα του!

Στις μεγάαααααλες στιγμές χαζέματος τον φαντάζομαι σε ένα μεγάλο δωμάτιο γεμάτο με μπιτόνια πετρελαίου να τρίβει ένα ένα τα κόκαλα του και να βογκάει από ευχαρίστηση!

Ούπς! Μόλις μου κόπηκε η όρεξη για μία βδομάδα!

'Απτα πράγματα που με ηρεμούν όσο τίποτα τον τελευταίο καιρό είναι το παρακάτω! Αχ ειδικά τα πρώτα λεπτά είναι ότι είναι για τον Γ. οι πρώτες σταγόνες πετρελαίου πάνω του!

Δεν υπάρχουν σχόλια: