˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Γιατι δεν γαμιέστε ρεεεε

Σε αυτή την χώρα ,τελικά , ούτε άνεργος μπορείς να είσαι.Πας να βγάλεις κάρτα από τον/την/το ΟΑΕΔ και σου ζητάνε φορολογική δήλωση.ΡΕ παπάρα 26 χρονών είμαι που να την βρω την φορολογική δήλωση ?Και άντε πες οτι δούλευα.Με 600 ευρά τον μήνα (περίπου 6000 ευρώ τον χρόνο) τι σκατά να δηλώσω?Λες και είσαι ανεργος δηλαδή!Ο τρελός δίπλα στο σπίτι μου ,ο οποίος παρεμπιπτόντως δεν βρίζει πλέον την παναγία γιατί ίσως απέκτησε καρκίνο-καιρός ήταν-,βγάζει 20 χιλιαρικάκια στον δήμο ως σκουπιδιάρης.Δουλεύει?Όποτε δεν έχει ντεμέκ αναρρωτικές αδειούλες!Σκατά!
Τελικά ίσως και να είμαι υπέρ των εκλογών.Η μάλλον είμαι υπέρ της θέσπισης νόμου διεξαγωγής εκλογών κάθε 2 χρόνια.Ας μην γελιόμαστε κύριε αναρχοκομουνιστομπουζουκτσή μου.Όταν αλλάζει η κυβέρνηση γίνονται έργα!Δεν γίνονται?Οπότε μας συμφέρει γαμώ την πουτάνα μου!
Γαμιέται όποιος βρίσκει κακό και επιτηδευμένο το δισκάκι του The Boy!

(Ερώτηση δημοσιογράφου)

-Για ποιο λόγο δεν υπάρχουν πλέον οι Mary And The Boy;

-Για τον ίδιο λόγο που δεν υπάρχουν πια κρέατα στην κατάψυξη μου. Τα έφαγα και τελείωσαν.


ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ

P.S.Επίσης γαμιούνται όσοι βρίζουν το δημόσιο και μετα απο 1 χρόνο στρογγυλοκάθονται σε μια θεσούλα εκεί.

Στρογγυλοκάθονται οι ευγενείς, στρογγυλοκάθονται οι κόμησσες, φρακοφορεμένοι δούλοι περιφέρονται άλλοι με πιατέλες ασημένιες κι άλλοι με τις μπουκάλες των κρασιών που αναδύονται από παγωμένες σαμπανιέρες. [...] Η ορχήστρα παίζει Μότσαρτ, κατά διαταγή του οικοδεσπότη που έμαθε εμπιστευτικά ότι λόγω της φινέτσας του είναι περισσότερο χωνευτικός. [...] Κι άξαφνα εκεί στο δέκατο ποτήρι τινάζεται θυελλώδης ο καταπιεσμένος δαίμονας, σκίζει το φράκο του και αντηχεί βροντώδης φωνή επαναστατικού ξεσπάσματος:

-Γεια σου Σαχλέουρα!... Κι έρχεται αστραπιαία η απάντηση:

-Γεια σου Μπάμια αθάνατε!

Lightning Bolt - Earthly Delights
Image Hosted by ImageShack.us


Thrice - Beggars
Image Hosted by ImageShack.us


Land of Kush - Against The Day
Image Hosted by ImageShack.us

Δεν υπάρχουν σχόλια: