˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

I saw a film today,oh boy...

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Αγαπημένη μου Επιστήμη...


  • Tv on the radio , η μπάντα μου θυμίζει έντονα το έτος 2004 και αρκετές τότε εκπομπές στο Ρόδον fm..τρελό δισκάκι το desperate youths , blood thirsty Babes..και δεύτερο τότε στη λίστα με τα καλύτερα άλμπουμ της χρονιάς για την εκπομπή μου..

  • και ήρθε τώρα το Dear Science ..μου άρεσε αρκετά..και ο καφές που πίνω μου αρέσει αυτή τη στιγμή, σκέτος φαρμάκι..τέλειος


  • πονάνε τα πόδια μου σήμερα..χωρίς λόγο , η μητέρα μου λέει ότι είναι απο τα πολλά σταφύλια που τρώω , τώρα που κολάνε τα σταφύλια με τα πόδια ,μόνο μια μάνα θα μπορούσε να συνδέσει αυτά τα δυο..όταν μια γυναίκα γίνει ΜΑΝΑ ..εεε απο εκείνη τη στιγμή και μετά τα ξέρει όλα!!


  • Αύριο ελπίζω ο Νίκος να κάνει την εκπομπή Music Wall για να πεταχτώ μια βόλτα να πιω καφέ!!16:00-18:00 Music Wall...Κάθε τρίτη και Πέμπτη στο www.radioparatiritis.gr αγαπημένη μου εκπομπή αυτή τη στιγμή..


  • συνεχίζω τον καφέ/άραγμα με μουσική μέχρι το βράδυ όπου θα πεταχτώ μέχρι το Journey..να δω τι γίνεται κατα εκεί
  • That's all..Folks
x Tv on the Radio : Dear Science {2008} x
x Teddy Thompson : A piece of what u need {2008} x

x Tommy x

5 σχόλια:

Arigo είπε...

δίσκος που γαμεί, με αναμνήσεις από το τέρμα της βενιζέλου και όχι μόνο... χα!

θα μας έρθεις από βδομάδα mr. Tommy?

Arigo είπε...

μλκ, εχει σηκωθει μια πολυκατοικιάρα
στο παλιό μου σπίτι....

χτίζουν, χτίζουν σαν τους μαλάκες οι σερραίοι.. λες και ποιός θα τ'αγοράσει?

Θωμάς είπε...

aaaax auto to spitaki su ANAMNHSEI..TON SIGKATOIKO SU EYTYXOS EXO KSEXASEI!!!XAXAXAXA

tha se THL..AGORI KAI TO DEAR SCIENCE mu arese!!ala sigura oxi san to all your dreams are over now!!!

Fuck buttons rules

Arigo είπε...

ντακσει, μερικοι ανθρωποι γεννιουνται τυχεροι, μερικοι κωλοφαρδοι και μερικοι ΠΑΤΟΙ. εσυ σε ποια κατηγορια ανηκεις? χε!
μιλησες με τον ανεστη?

Θωμάς είπε...

o anestis kati exei sto kentro kai einai sto anarotirio...
..Deutera apo konta